11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۶

ارادت عددی

امروز صبح در اتوبوس به سن خودم و علی فکر می‌کردم و اینکه چه‌قدر خوب است علی ۲۸ سال دارد و چه‌قدر بد است من ۲۷، حس می‌کردم بیست‌وهفت انگار بار بیشتری از بیست‌وهشت دارد، حتی به این فکر کردم که اگر بیست‌وهشت ساله بشوم جوان‌ترم و باید از تمام روزهای آن یکسال استفاده کنم، چون فقط قرار است یک‌بار در عمرم بیست‌وهشت سال داشته‌باشم.

بعد نتیجه گرفتم که کلا اعداد زوج را دوست دارم و وقتی سن‌م به عدد زوج می‌افتدد خوشحال‌ترم، اما خوب بخش زیادی از این نتیجه‌گیری‌ها «کشک» بود، همین یکساعت پیش که اتفاقی داشتم پست‌های قبلی وبلاگم را مرور می‌کردم، فهمیدم این مقدار ارادتم به بیست‌وهشت از کجا می‌آید.

+

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۲)

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۷ محمدهادی علی بابائی
اون طرفی‌ها بهش می‌گن عدد شانس! یا هم‌چه چیزی!
ولی مزخرف می‌گن!
عددها فقط شخصیت خودشونو دارن...
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۶ محمد محمدیان
چه جالب !!
چه ارادت های بدی دارید ( لبخند ) ( شوخی )


ان شالله سن  شما عدد های زوج زیادی رو تجربه میکنه

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی