11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۱ آذر ۹۷ ، ۰۱:۲۱

خواب دیدم؟!

خواب دیدم که عاشق شده‌ام، جوان‌ترم، شاید حدود بیست، بیست و یک، بی‌تجربه و خام، سردی و گرمی نچشیده، غم ندیده، بی‌دفاع و ساده و با تمام قلب و جان عاشق شده‌ام، آنچنان محبت از چشمان و کلام و روحم به سمت‌ش بیرون می‌ریخت که انگار برای همه‌ی عالم کافی‌بودم.

در خواب می‌دیدم که چه‌قدر بی‌دفاع و بی‌پروا عاشقم، بدون در نظر گرفتن پایان کار و لحظه‌ی شکست، انگار که هیچکدام مهم نیست، مست باده‌ی عشق بودم، راضی به ءنچه معشوق می‌خواست.

می‌دیدم که قراراست غم و اندوه و دلشکستگی بیاید اما باکم نبود، سرشار بودم از عشق و لحظه‌ای را نمی‌خواستم از دست بدهم.

حسرت برانگیز بود، در خواب به حال خودم حسادت می‌کردم، می‌گفتم کاش!کاش!

و معشوق لبخند می‌زد و من/او لبریز می‌شدم.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱)

۱۲ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۷ طلبه اُ منفی
نامه‌های بی‌مقصد طور!

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی