11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۷:۲۶

برای آنکه در خاطرم بماند

داستانم را تمام کردم، با خروار خروار حس ِ خوب و حال خوب، از شرقی‌ترین جای این سرزمین.

پیامک صبح‌گاهی دوستی در حرم روحم را تازه کرد، ناگهان عطر نمناک صبح‌های حرم در خانه‌ام پیچید، نور چراغ‌ها که در خیسی سنگ‌فرش‌ها می‌افتدد چشمانم را روشن کرد، نسیم لطیف و معطری که در بارگاه می‌پیچد صورتم را نوازش داد و صدای صلوات و دعا در گوشم پیچید.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)




نامه‌ها  (۱۰)

خنکای باد صبحگاهی که بر صورت می وزد
و صدای گنگی که قبل از اذان صبح در حرم مناجات گونه می خواند
تند تند قدم برداشتن برای رسیدن به نماز شب قبل از اذان صبح...

اینها بهترین بخشهای زیارت مشهد در خاطر من است



امام رضا ما را می بیند
امور ما را تکفل می کند
حاجرای شعرگویی شهریار در وصف امیرالمومنین تایید این نکته است

پاسخ:
واقعاً
احسنت
احسنت

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۹ محدثه پیرهادی
خب...
میریم بخونیمش ببینیم بستنی شکلاتی چه می کنه... :))
و ما سخت منتظریم!
مگر می شود داستان در مشهد بگذرد و به امام رضا نرسد؟! می شود؟!
ناصر و سعید تو که جای خود را دارند..

پاسخ:
:)
چه قدر حس خوبی داره که من یه ناصر و سعید دارم که تو بهشون اشاره میکنی

۰۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۲ محدثه پیرهادی
خب حالا که به روز نمی کنی اقلا بگو چرا "11صبح"؟ زیر طاق یاسش را سوال ندارم...
پاسخ:
به این دلیل 
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۹ محدثه پیرهادی
خب آقا...
من دو سه بار خوندمش، ولی متوجه نشدم...! 😯😣😢
ینی جابه جایی ساعت 11 صبح بوده؟
آغار کار وبلاگ جدید ساعت 11 صبح بوده؟
نویسنده ی وبلاگ از آن پس ساعت 11 صبح از خواب بیدار شده؟
؟؟؟
پاسخ:
:))

من شما رو دعوت می‌کنم که در همین زمستان هم، ساعت 11 صبح بری توی دم پنجره اتاق آقای حسینی، یا حتی بری آسمون رو نگاه کنی.
البته مطلوب وقتی هست که ساعت 11 صبح ِ یه روز بهاری بری زیر یه طاق یاس.
11 صبح آسمون رنگ اش فرق داره، حتی عطری که توی هوا پخشه هم یه جور دیگه اس

۰۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۶ محدثه پیرهادی
آهان...
نویسنده ی وبلاگ ساعت 11 صبح رو دوست داره... :)
چه دلیلی محکم تر از این؟!
ما دوست داشتنی های شما رو دوست داریم...
پاسخ:
بعله
بنده دوست میدارم
ولی غافل نشید از این ساعت طلایی
تجربه دارم
سلام
اینو دیدی؟
http://www.artfest.ir/festivals/61/59
برنده بشی ایشاالله :)
پاسخ:
سلام

بله دیدم:-) 
تو فکرش بودم.

ممنون از اینهمه امیدواری
شروع می کنم و میگم
" اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی ............."
و پا به صحن ها می گذارم و آرام آرام می روم تا می رسم به صحن آزادی و از همان جا ضریح را نگاه می کنم و عرض ارادتی و آرام آرام به سمت ضریح می روم و مثل همیشه سلامی و دعایی و............
آخر سر هم یکباره می بینم که صلوات تموم شده و من اینجا تو خونمون تو تهران نشستم و دلم رفت و برگشت ، زودتر از مسافرت با سریع ترین وسیله ای که بشود فکرش را کرد.
حالا داستان شما را چطور می شود خواند ؟


پاسخ:
زیارت قبول

اگر بدانم کدام دوست عزیز هستید تقدیم می‌کنم، به شرط نقد:-) 
سلام. زیارت قبول :)

من باب اعلام حضور اومدم خواهری

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی