11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۳۳

و باز هم بلاگفا

بلاگفا با تمام فاشیستی و دیکتاتوریش ناگهان از عرصه وب حذف شد، باشد که ایمان بیاورد که باید به مخاطب و نیازهایش اهمیت بدهد، اگر بلاگفا جان سالم به‌در ببرد و بازگرد هیچ‌گاه، دقیقا هیچ‌گاه به اوج‌ش نمی‌رسد، من کمال همدردی را با داغ‌دیده‌گان دارم.


*این یک پست نبود بلکه ابراز انزجار از بلاگفا و همدردی با کاربرانش بود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۴)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۳۷ محمد مژدهی
حرف دل همه کاربرای بلاگفا رو زدین
مَرگ بر بلاگفا 
مَرگ بر بلاگفا D:
منتظر بودم همچین پستی بزاری! :)))
حتی میخواستم یاداوری کنم یه وقت از قلم نیفته. ؛)
پاسخ:
:دی
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۰ محمدهادی علی بابائی
بلاگفا خونه‌ی کلنگی‌ عاشقانه‌های جوونی نسل ما بود...
با این که قبل از خراب شدنش کوچ کردم، اما از فروپاشی خونه‌ی خاطراتم خوشحال نیستم!

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی