11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

بعد به آدم بگوئید از بیان پول گرفتی تا تبلیغ کنی! :) خواهر ِ من بلاگفا جانتان آنچنان از بلاگ خشمگین است که حتی به کاربران بی‌نوایی چون من(چه‌قدر هم بی‌نوا هستم من!) اجازه نمی‌دهد در قسمت نظرات ِ بلاگفا، در بخش آدرس وبلاگ، آدرس ِ بلاگم را وارد کنم و غیرمحترمانه، راه خروج را به من نشان می‌دهد...


«روی صحبتم با شماست جناب آقای شیرازی مدیر محترم بلاگفا، ما خاطره‌ها داریم با وبلاگ‌نویسی در بلاگفا، اینطور با حرکات خصمانه‌ی بیزینس‌محور همه‌‌ی خاطرات‌مان را به باد ندهید!»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸
زهرا صالحی‌نیا

بلاگ

بلاگفا

بیان

شیرازی

نامه‌ها  (۲)

۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۴ محدثه پیرهادی
بهرحال قطعا پول گرفتی... :))
ولی جدا خیلی احمقانه و کودکانه و دیکتاتورطورانه و ایناست کارشون...
واقعا؟؟؟!!!
من اصلا نمیتونم نظرات وبلاگ نیلوفر اینا رو باز کنم مال همین است عایا؟!
پاسخ:
باز کردن نظرات به بروزت مربوطه، گذاشتنش به بلاگفا

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی