11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۷

مثل گذشته‌ی نه چندان دور


باران‌دار شدم.


*این‌که نشسته روی پشتی ِ نیمکت، در هوای بارانی ِ بهار سال 91، من هستم، نه تنها هستم و نه غمگین، تنها نشسته‌ام و عمیق به فکر فرورفته‌ام، بلکن گره‌ای* باز کنم از کلاف سردرگم این روزگار.



*گلی به جمال اعتماد به نفسم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۲)

جالب بود
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۶ محدثه پیرهادی
گلی به جمال ِ اعتماد به نفست...ا
:)
من دارم کلاف ِ سر در گم ِ روزگار را می بافم!ا

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی