11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۱۳

کجائی؟!

دیشب خواب نوزادم را دیدم، به او شیر می‌دادم، با خودم حساب می‌کردم که هر چند ساعت یکبار باید شیرش بدهم، به خودم یادآوری می‌کردم که این یک کار را نباید فراموش کنم! نباید سهل انگاری کنم!

مدام در آغوشم بود، نگاهش کردم و خندیدم، گفتم: پس پسر شدی! پس تو هم پسر شدی!

از این بابت این حرف را می‌زدم که تصورم همیشه بر این بود که دختردار خواهم شد. در خواب فکر می‌کردم پس چرا خاطره‌ای از درد کشیدن ندارم؟! پس هنوز بچه‌ای به دنیا نیامده و بعد کودکم را دوباره شیر دادم.

خیلی وقت‌ها شده اینطور خواب می‌بینم، اتفاقی که افتاده را می‌بینم و می‌دانم نیافتده، ولی خواهد افتاد.

ادامه خوابم آنچنان قابل توجه نبود، فقط دلم از صبح با یادآوری خاطره خوابم می‌لرزد، تنگ می‌شود، آغوشم جای خالی ِ رویای ِ کودکم را مدام به من یادآوری می‌کند!

عجیب است! اینهمه دلتنگی برای کسی که هنوز نیست!

 

*هست، جایی در آینده ما، پیش خدا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۵)

پس قولت چی میشه زهرا؟ ؛) 
انشاالله یه وقتی که خیلی به موقع است روزیت بشه. اونوقت بین دوتا شیر دادن حساب ساعت ها یا حتی دقایقی رو  که میتونی بخوابی میکنی! :))))
پاسخ:
کدوم قول؟ :)

شاید
دارم به همه ی این چیزها فکر میکنم و البته به یک عمر نگرانی و دلواپسی
قول داده بودی دختر بیاری ! ؛) 
فکر نکن مادر اینده. بخوای به این چیزاش فکر کنی میبین یه عمر گذشته و هنوز داری فکر کنی. تو که هنوز جا داری البته، تو اطرافیانم دیدم که میگم.
ولی اگه به صدای تیک تیک ساعت بیولوژیک بدنت دقت کنی، شاید زودتر و بهتر به نتیجه برسی. درست وقتی که به جای تیک تیک میگه بچه بچه وقتشه! :)))
پاسخ:
:)
منم چند بار از این خوابا دیدم حس بغل کردنش خیـــــــــــــــــــــتتلی خوبه! نرم! گرم! کوچولو! بعد میدونی که از خودته! از گوشت و خون خودته وای عالیه! شاهکاره
سلام خسته نباشی،وبلاگ و مطالب خوبی داری،،خوشحال میشیم با هم تبادل لینک کنیم.منتظریم
بای

میدونی چیزی که برام جالبه اینه که منم همش خواب نوزاد میبینم .

من و نوزاد :/

نوزاد و من :/

میگم زهرا نکنه نی نیه توئه بعضی وقتا به منم یه سری میزنه... قربونش برم با

 معرفته :)

پاسخ:
بعله خوب
بچم هم عین خودمه
ولی انشالله نی نی آینده شماست :)

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی