11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۰۴:۰۱

واس چی آخه؟!

 

" با عنایت به طرح تعریض خیابان، این مکان در آینده نزدیک تخریب می‌شود."

دقیقاً یادم هست که نوشته‌بود با عنایت به یه چیزی، حالا شاید بقیه جمله دقیق همونی که نوشته شده، نباشه، ولی کلیتش همین بود، به نظر ِ شما هم عجیبه؟!

با عنایت؟! آخه چرا با عنایت! چرا با توجه نه؟! بعد آدم رویه یه بنر بزرگ یه همچین چیزی رو می‌نویسی میکوفه رو دیفار!

شایدم من الکی دارم گیر می‌دم!!

                                    ولی آخه با عنایت؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۴
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۳)

دیفال
۲۶ شهریور ۹۰ ، ۰۰:۴۱ دختری که سلام نمی کنه
...میکوفه!!
یعنی شاخ در اوردم از این هم هشباهت

7 فروردین
28 خرداد
اسم ها شبیه هم
مامان ها و خونواده ها اینقدر شبیه

ترسوندی منو
نکنه جنی تو؟!!!!!!!

قربوووووووووووووووووونت بشم که اینقدر مهربونی
خوشحال شدم در حد عنایت!!!! از کامنتت
بوسسس

عناییییییییییییییییییییت!!!؟

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی