11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۱ مهر ۸۹ ، ۰۰:۵۱

واس خاطره اسمش!

 

لازم نیست کسی بعد از گفتن حرفام بهم چشم غره بره که مهتاب* نیستم! که نه چشمام عسلی و نه شیرینم و نه ...(همه چی رو باید بگم؟!) نُچ!

یه جورایی اصلنه خیالی نیست! اگر هم بود، حالا دیگه نیست! الان که سر کَج می‎کنم و چـِش می‎ندازم تو چشماش و آروم می‎گم: علی!

که عمراً بفهمید چه‎طوری می‎گم! که چه کیفی می‎ده عین علیش، وقتی سر کج می‎کنم!

  َ اش! که انگاری قد یه از اینجا تا مشهد قراره کـِش بیاد ولی نمیاد و یه جایی که خودمم هردفعه صداش می‎کنم نمی‎دونم کجاست تموم میشه و میرسه به لامش.

اونوقتاست که هی دلم و فشار میده و فشار میده ! عینهو اناری میشه که چـِلوندیش و آب سیاهش ریخته رو دستات! قاطی می‎شه با قَنج رفتن و هزار تا حسه دلیه دیگه که باید اندازه یه جنگ و صلح بنویسم تا بفهمید چه طوریه!

آخ! آخ! یعنی اصلاً کاری به کار چشماش و لبخند گوشه لبش ندارم‎ها! فقط دارم سعی می‎کنم شیرفهمتون کنم چه حظی می‎برم از صدا کردن اسمش!

که عمراً هیچکدومتون از صدا کردن اسم هیچ‎کسی قده من حظ نمی‎برید! که دارم علناً بهتون فخر می‎فروشم که حسودی کنید، به من، واس خاطره اسمش!

علی

 

 

*من او/ رضا امیرخانی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱۰)

...


"علی" "علی"...
- زهرا...
- جانم...؟
- هیچی!
سلام
بعله....بابا خوش به حال علی با این خانمی که داره.
هیچ لذتی بالاتر از صدا زدن ِ نامش نیست . . هیچ لذتی . .
khar che fahmad mazzeye limoo shirin????
door az joone khare, va door az joone khodam,
kollan manzoor inke
agar bar didye majnoon neshini be joz khubie leyli nabini

sheresh tu hamin maye has , gir nadid
amma manzoor inke har ki leyliyi dare, va har leyliyi esmi,
va seda zadan esme leyli ham lezzati darad,
nooshe jan
به قول برو بچ حظی بردیم از نوشتتون
۱۶ مهر ۸۹ ، ۱۸:۳۴ دختری که سلام نمیکنه
چه حسی دارد؟
گوشیت خاموشه دختره ...
چه حسی دارد ؟


۲۱ مهر ۸۹ ، ۲۰:۲۷ روان شناسی شیطان
سلام
عاشق صدای شر شر بارونتم
یا علی
ای جوونم

این که تو حظ می کنه یه عالمه باحال می شی

البت اگه هنوز همون شکلی باشی

نه چاق و لاغر !!!!!!!!!!!
۰۱ دی ۸۹ ، ۱۱:۰۸ یه مهربون
حسودیم شد
نه به علی گفتن تو
به تمام معشوقه هایی که
صداشون میکنن
خوبه؟

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی