11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۵ تیر ۸۹ ، ۱۰:۵۱

میان پرده

از خدا که پنهون نیست از شما هم نباید پنهون باشه، آقا ما اصنه وقت نکردیم یه سری به وبلاگاته مجاور بزنیم و عرض ادبی بکنیم و محبت دوستان و جبران نمائیم!

برای همین خواستم اینجا به صورت رسمی و غیر رسمی تشکراته خودم و ابلاغ کنم! و بگم آقا ما مخلصیم!

حالا چون اصنه درست نیست عروس اینجوری حرف بزنه، به یک روش دیگه هم تشکرات می‏کنم:

"با لحن عروس بخونید، از این عروسا که فقطه صورتی سفید می‏پوشن :دی"

خیلی لطف فرمودید، انشالله برای شما، خجالتمون دادید!

قربون کامنتاتون برم!

هه‏هه‏هه "خنده‏ی مَکُش مرگه‏مایه عروس :دی"

 

حالا اگر باز هم می‏خواید تبریک بگید، بدانید و آگاه باشید، که بنده سشنبه در حرم حضرت معصومه عقد می‏کنم، و التماس دعاها رو هم پذیرا هستم!

 

برمی‏گردم!

حتماً!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۵
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱۲)

۱۵ تیر ۸۹ ، ۱۲:۵۷ دختری که سلام نمیکنه
برام دعا کن خیلی....
نیشتم ببند ...
زشته!! عروس شدی دیگه!!!!

عجب!
ما رو هم دعوت می‌کردید بد نبود! همسایه‌ی حضرت معصومه‌ایم ها...

امروز سه‏شنبه بود!

سلام

هر دو !
هم تبریک ، هم التماس دعا !

انشالله که برای هم همون نیمه ی گمشده ای باشید که "لتسکنوا الیها"

۱۶ تیر ۸۹ ، ۱۷:۱۳ وحـْشـــىـــــــىـــــی
ئه من دیر رسیدم

عقد تموم شد

کیکا تموم شد؟

۱۶ تیر ۸۹ ، ۱۹:۰۵ از تبار کولیان
ما که قبلا تبریکمونو گفتیم!شیخ بی چراغ در جایی دیگر و از نو آغاز شد...

اووووووووووووووووووووو چه تند پیش می ری
دو روز دیگه میاد می گه ختنه سرون بچم انجام شد:دی
ای نمیری دختر
بردنت قاتی مرغها
ولی از دید بنده شما همون زهرای کودک هستی
دخترم:دی
به اقاتون بگو چه دخملی تور کردی:دی

می گم ما رو دعوت نمی کنی خسیس:دی
گدا:دی
حالا یه شومی چیزی پست کن اهواز :دی
جون خودم زری وحشی یه رقصیییییییییییییییییییییییییییییی داره
منم پسلونه می رقصم که زری احساس تنهایی نکنه

کی برقصیم؟


چرا واسه کامنتای من جواب نذاشتی؟

این جا یه اندازه ی نامه های بی مقصدت پر از حس خوبه ، تبریک می گم. :)
گفته باشم علی پسر دائی منه
آدروایزش من پسر عمه ام
تو فیس بوک تبریکات نوشتم برای مشت علی
اخبار به من دیر رسیده
کنجکاوی منو هدایت کرد به این پیج
مبارکهااااا باشد انشا الله
10000 سال به سلامتی
علی یا آبویوک آ

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی