11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
 

ساعت 12:45 دقیقه‏ی ظهره که دارم این کلمات و تایپ می‏کنم، کمتر از شش ساعت مونده تا اومدنشون، امروز صبح وقتی با بابا داشتم می‏رفتم باغ گل، تا برایه امشب گل بخرم، فکرایه عجیبی به سراغم اومده بود، با خودم مدام می‏گفتم: یعنی من قرار تا آخره عمر با علی زندگی کنم! تا آخر عمر؟؟ به این فکر کرده‏بودم؟! آخر عمر؟!

 

این شک و تردیدهایه لحظه‏هایه آخر، شاید نمک هر اتفاقیه، ولی هرچه‏قدر عاقلانه‏تر تصمیم گرفته‏باشی، راحت‏تر از این شک و تردیدها می‏گذری!

 

پ.ن: عاقلانه‏اش به کنار! عاشقانه خواستمت!

پ.ن دوم: بعله! امشب بعله‏برونه! شریکه شادیم می‏شید؟!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۰۴
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱۸)

wooooooow
زهرا جان خیلی خیلی خوشحال شدم ، و بیشتر از اون سورپرایز ..

امیدوارم همیشه شادِ شادِ شاد باشی
مبارک باشه
۰۵ تیر ۸۹ ، ۱۲:۴۱ وحـْشـــىـــــــىـــــی
به به
ب ب به به!

مبارکا باشه

کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
سلام... خیلی تبریک میگم.. سعادت مند بشی.. بشین...


می شه از آشناییتونم بنویسین؟(قصد جسارت نیست علاقه است به نوشته هاتون)

انگار جدی جدی شد زهرا
ولی واسه من همون دخترک کوچولوی نوشته هات هستی...همون حس پاکی که نوشته هات دارن
یادت باشه
خوش باشی
همیشه و در هر حالی
به یاد روزهای خوب گذشته خواهم بود تا همیشه،چه با تو چه با دیگران

تبریک
ایشالا عاقبت بخیر بشید

به نام خدا/ سلام/ راستش نمیخواستم مزاحم بشم ولی حسب وظیفه بر خود دانستم که بیایم و بخاطر آن کامنتی که در این وبلاگ گذاشتم و فکر نمی کردم باعث ناراحتی تان بشود و شد حلالیت بطلبم / خدا میداند و امام زمان هم میداند که شرمنده هستم و نمیدانم چه بگویم/ امشب شب شهادت حضرت زینب (سلام الله علیها) است شما بخاطر حضرتش حلال کنید و دعا کنید برای توفیق تقوا و عمل صالح و عاقبت بخیری حقیر/ بنده عاصی هم که امید به رحمت از درگاه حق تعالی دارم دعا میکنم برای خوشبختی شما و همسر گرامیتان و داشتن فرزندانی صالح وسرباز امام زمان (عج) و همچنین توفیق تقوا و عمل صالح و عاقبت بخیری و سلامتی و نعمت و ثروت و حلاوت ذکر خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام برایتان انشاءالله / به امید ظهور هر چه سریعتر امام زمان (عج)/ خدانگهدار التماس دعا یا علی مدد





مبارکا باشه دخملم!!

تبریکات فراوان
شیرینی ما کو پس؟؟

تبریک...
(تنها هدیه ایه که میتونم تقدیم کنم!)
علی یارتون

همینطوره عزیز جــــان . .

انگشتره یه نماد ِ شاید . . .

" تا آخر عمر " گفتنت هات رو منم می خوندم شک به جونم می افتاد خوب ایجور که می گفتی :))))))))

تصمیم ِ عاقلانه ی عاشقانه تون رو تبریک فراوان . .

من قراره تا آخر عمر با زهرا زندگی کنم

سلام
خیلی مبارک ها باشه. ماه خیلی پر برکتیه باسه شروع. ایشالا زندگی پر برکتی همراه با خوشبختی داشته باشید
انشاالله همه جوونا خوشبخت بشن.


۰۹ تیر ۸۹ ، ۰۹:۰۵ یه مهربون
به به به
فکر کن اوله صبحی بیایی به یه وبلاگ و بفهمی بله برونه هموبلاگیته
کلی می ذوقی
انشالله خانومی خوشبخت بشی از ته ته ته دلم واست دعا میکنم
ممنون بابات خبر خوبت

۱۱ تیر ۸۹ ، ۰۰:۳۹ شیخ بی چراغ
سلام خانم.خیلی تبریک
۱۴ تیر ۸۹ ، ۱۰:۰۳ نزدیـ ـک سـ ـحر
مبارک باشه بسیار بسیار شاد شدم...
امیدواروم سعادتمند بشید...
در پناه حق تعالی...خبری بسیار خوش بود که این روزها شنیدم...

۱۴ تیر ۸۹ ، ۱۳:۱۸ یه فامیل جدید
منم تبریک میگم، خیلی هم زیاد.
اگه حدس بزنی من کیم یه جایزه داری

عروس گم گشته به بلاگفا باز اید غم مخور

سلام زهرا جان خوبی؟
ببخشید دیر سر زدم تازه حال و هوای کنکور از سرم پریده!
یادش بخیر اولین باری که اومدم تو وبت،یه یادداشت درباره امیر خانی نوشته بودی...
خیلی مبارکه خوشبخت باشی

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی