11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

"امروز قاصدک باران شدم! چه قدر دلتنگی بدرقه‏ی راهم کرده‏بودی؟؟!!"

 

 

پشت چراغ قرمزه 140 ثانیه‏ای میدان فردوسی گیر کرده‏بودم، یــِهو تاب خورد و از شیشه ماشین اومد و نشست روی چادرم، عینهو دونه‏ی برفائی می‏موند که تویه کارتون ژاپنیا از آسمونشون  می‏بارید.

آروم برش داشتم و نگاش کردم، شدم دونقطه پرانتز باز، بعد دستم و از پنجره ماشین بردم بیرون و گذاشتمش روی شیشه‏ی جلو، دوباره شروع کرد به تاب خوردن و رفت....

 

"چه‏قدر دلتنگی بدرقه‏ی راهم کرده‏بودی؟!!!"

با قاصدکت چه کردی؟! وقتی به رویش لبخند زدم سرخ شد و پر زد و رفت....رسید؟!

 

پیچیدم داخل کوچه، قــِل خورد و اومد کنار پام، قدم به قدم با من راه میومد، چشم چرخوندم ببینم شهر پر از قاصدک شده یا "امروز قاصدک باران شدم؟!".....

تندتر رفتم، عقب ماند، گوشه‏ی پیاده رو نشسته‏بود و با چشمان ِ تو نگاهم می‏کرد...

                                                "چه‏قدر دلتنگی بدرقه‏ی راهم کرده‏بودی؟!!!!...."

 

منتظرش بودم، ولی نه اینکه تا در ِ حیاطمان باز شود، بدود بپرد در آغوشم، تا من هم گرم در آغوشش بگیرم....

اینقدر ظریف و برف مانند هست که مجبور شدم، بگذارمش تویه تنگ ِ تیله‏ها، جلوی ِ چشمم.....

 

چه‏قدر دلتنگی بدرقه‏ی راهم کرده‏بودی؟!!!!....

 

 

پ.ن:قاصدکم خجالتی است، اجازه نمی‏دهد ازش عکس بگیرم و اینجا بگذارم!

                               

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۸
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱۶)

۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۱۲ ‌وحـْشـــــىـــــــىـــــــی
ای جان
۲۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۱۳ ‌وحـْشـــــىـــــــىـــــــی
من از این پست به این نتیجه رسیدم که چقدر خوب است اینجا نهایت چراغ قرمزهاش 80 ثانیه س!!!

سلام
به به قاصدکت خوش خبره.بگو بگو چه خبره؟؟؟؟؟

باید هم این خوشبختی های ظریف سهم تو باشه
تو که این قدر ظریف بین هستی و خوشبختی رو توی قاصدک هم پیدا می کنی!
زهرا،تا حالا بهت گفته بودم می تونی ورژن زنانه سهراب سپهری بشی؟البته تو شعر نمی گی ولی دیدت مثل سهراب ظریف و زیباست

باید هم این خوشبختی های ظریف سهم تو باشه
تو که این قدر ظریف بین هستی و خوشبختی رو توی قاصدک هم پیدا می کنی!
زهرا،تا حالا بهت گفته بودم می تونی ورژن زنانه سهراب سپهری بشی؟البته تو شعر نمی گی ولی دیدت مثل سهراب ظریف و زیباست

من عادت دارم از دختر بچه ها بپرسم، اسم عروسکشونو چی گذاشتن!!

حالا با توجه به این که تو بچه نیستی و به جای عروسک، قاصدک داری، بگو بینم اسم قاصدکتو چی گذاشتی؟!

فکر کنم تو امروز قاصدک ربا داشتی!!!

قاصدک ربا=همانند آهن ربا

اوا...من درست حدس زده بودم!!

کامنتهای من، اولین کامنتهای آیکن دار توی این کامنت دونی بودن!!
زهرا جان (قاصدک بارام یا باران ؟)

اینجا که منم یه عالمه قاصدک داره اما شکل قاصدکای بچگیم نیست !
اولا رنگش زرده بعدم کوچولوه (اب رفته سایزش)

چطور قاصدک سنگین نمیشود با آن همه دل تنگی که اگر بر دوش ِ دل بگذاری اش ، می میرد ...
چه قدر دل تنگی بدرقه راهم کرده بودی؟ ... چه قدر؟
ما عکس می خوایم یالا :دی

پاسخ:
بچه ها لطفا آروم باشید! شلوغ نکنید :دی
فاصله


از تو تا اینجا فاصله ای نیست . منم که چشم نمی بندم .منم که پا نمی شوم از کنار خویش . کاش دورتر بودی . کاش یک لحظه فراموشم می کردی تا یک لحظه حس کنم نیستی . کاش اینهمه آیه نبود . کاش اینهمه نشانه نبود . کاش اینهمه چاره نبود . کاش جایی از این آسمان خالی از تو بود . کاش جایی از این زمین بی رد پای تو بود . کاش یک لحظه رهایم می کردی تا اینهمه رهایت نکنم . کاش اینهمه نگاهم نمی کردی تا اینهمه گناه نکنم .کاش اینهمه غرق تو نبودم تا قدر تو را می فهمیدم .

من که پا نمی شوم از کنار خویش تا ببینم که چقدر با تو ام . تو یک لحظه رهایم کن و دورتر باش تا ببینم . که یک لحظه کافیست تا . . .
قاصدک...
بعضی وا}ه ها برای بعضی ادمها خاطر ه اند...

راستی از وتین من خبری ندارید؟!

ما اصولا یاد یک چیزهایی افتادیم که بماند

و شرمنده که کم سعادت شده ایم اخیرا شلوغم و احتمالا قاصدک لازم


۱۴ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۱۳ دختری که سلام نمیکنه
من تا قاصدک مورد نظر رو رویت نکنم حرف نمیزنم ...
ممکنه بر علیه من استفاده بشه !!!!!

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی