11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

صدای محدثه از پائین می‏آد که داره برای مامان و مهدیه در مورد افسانه‏ها و خدایان باستان میگه.

: اول تاریکی بوده، بعد مرگ به‏وجود می‏آد، بعد غم، بعد............... بعد عشق، وقتی عشق به وجود می‏آد، آدم متولد میشه!

 

بعد هم شروع کردن به بحث در مورد صحت، نوع ِ نگاه، نوع تمدن‏ها، وحدتشون و.... من گیر کرده بودم رویه یکی از خطهای کتاب پایگاه داده‏ای که دلم می‏خواست همه‏شو یه جا بخونم و تموم کنم، ولی نمیفهمیدم  دقیقاً چی میگه، داشتم به زمان تولد آدم فکر می‏کردم!

.

.

دول‏ت ع‏ش‏ق آم‏د و م‏ن

.

.

من هر روز که می‏گذره می‏فهمم لازم نیست، از بعضی عزیزها، خیلی دور بشی یا از دستشون بدی، فقط کافیه، یه روز صبح از خواب پاشی و ببینی یه رفیق یادش رفته از کجا شروع کردید و قرار بود به کجا برسید، کافیه فقط ببینی رفیفت رفاقت یادش رفته!

 

با اینکه ازش دلخورم، دلخور نه! دلشکسته‏ام، ولی دلم براش تنگ شده.

.

.

من هر روز که می‏گذره بیشتر می‏فهمم چه‏قدر خوشبخت بودم و خبر نداشتم!

ک‏ه ‏ه‏ن‏وز م‏ن ن‏ب‏و‏دم

 

سال پیش، همین موقع، یعنی سال پیش، روز بیست و ششم من و تو، اگه یادت باشه(چه من و چه اینجارو!) با هم برایه اولین بار رفتیم کهف!*

 

*اون نارفیقی ربطی به این بنده خدا نداشت‏هاا!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۷
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۸)



من از کجا بفهمم چندم شدم؟!...

چشمت روز بد نبینه...

ما هم این ترم، 2 واحد اسطوره های یونان و روم داریم....انقده اسماشون سخته....تازه شنبه هم میان ترم دارم....

من پر از اضطرابم...

چیزه...

میگما....بعضیا وقتی نارفیقی میکنن،آدم میخواد از صفحه روزگار محوشون کنه...مگه نه؟!..

عشق ازاول بود! قبل از اینکه ادم متولد بشه...و تولیدات بعد ازون غم و مرگ و... شد...

اسطوره های باستان نگاه جالبی به زندگی میده به نظرم!! اما نباید باورشون کرد
۲۷ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۲۶ یک زمان آفاق!
وقتی دلم از دست خدا می‌گیرد به عشق بد و بی راه می‌گویم!


یا علی مددی...

۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۳۷ ‌وحـْشـــــىـــــــىـــــــی
اوه!
کپ کردم
مثله اون روزی که سر زدم به وبلاگت و دیدم عینه این وتین من شده
یهو دلم گرفت
واسه این همه خاطره که به هیچ گرفته شد و پاک شد
و وقتی به خودم نگاه میکنم میبینم منم از این دیونه بازیا شاید یه وقت در بیارم

سلام خوبی خانوم؟

سالهاست تمرین میکنم از کسی توقعی نداشته باشم تا دلگیر هم نشم.
گاهی جواب میده گاهی هم نمیده.
در هر صورت توصیه ش میکنم رو هم رفته بد نیس.

پاسخ:
منم سعی کردم ولی بعضیا اگه ازشون توقع نداشته باشی بد میشه, چون تویه دسته ی آدمهایه مهم زندگیت هستن

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی