11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۵ آذر ۸۸ ، ۲۲:۰۳

عنوانش را نیافتم

سلام که می کنی به من!

من و تمام بودنم فقط چهار بخش می شویم! ســ لــ ــا م!

.

.

.

انتظار فصل عجیبی است،انتظار "کار عجیبی" است!

مثل ریزش دانه دانه برگ ها،می ریزد،روزی همه شان می ریزد و روزی دیگر دوباره درخت سبز ِ سبز

می شود،ولی صبر یعنی تمام ِ شکوه درخت!

یعنی تمام ِ من!

من ایمان دارم که زندگی حادثه نیست،زندگی دست های او ست! که من و تو را کنار هم می گذارد،زندگی درس های او ست که به من صبر می آموزد،زندگی شستشوی ِ من است با فقط یک نگاه ِ او!

من ایمان دارم که اگر شاکر نباشم،دیگر هیچ نیستم،من ایمان دارم ! من ایمان دارم !

"تنگ ترین زمان سختی،نزدیک ترین زمان گشایش است." *

حادثه نیست،به من نگوئید همه چیز اتفاق است،با من از قوانین رنگ و وارنگ جاذبه و دافعه حرف نزنید! به من فقط از نگاه ِ او بگوئید!

فقط از کن فیکونش  بگوئید!

من فـَـقَــط به او ایمان دارم!

 

 

*امام علی علیه السلام/همشهری جوان/همین هفته!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۰۵
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی