11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۴ تیر ۸۸ ، ۰۰:۳۲

پیش درآمد آرزوها!

برای من نوشتن از رویاهایم یعنی نوشتن بیست و یک سال ضربدر دو!

عمر همه ی انسانها تقسیم بر دو می شود چرا که شبها به حساب نمی آید ولی برای من شبها مهم ترین لحظه ها هستند،لحظه های پرواز خیالم به دوردستها و گاهی نزدیک ِ نزدیک،همین کنارها!

رویا پردازی مخصوص انسانهاست و برای زنان و دختران امری عادی و ضروری است و برای من رویا یعنی حقیقتی که به زودی می آید!

برای نوشتن رویاهایم زمان می خواهم،نه به اندازه ی یک عمر،بلکه به اندازه ی فکر کردن به عمر دخترک بیست و یک ساله!

"محض خاطر دعوت چادرنشین جان عزیز"

 

پ.ن:حرفهای آدمی مثل هادی غفاری ابلهانه تر و احمقانه تر از اشکهای کرباسچی بود،برای من!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۴/۱۴
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی