11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۱ خرداد ۸۸ ، ۱۰:۳۷

من او را دوست دارم،دوست دارم!!!

سفر همیشه خوب است،و اگر خودت باشی و خودت بهتر هم می شود و باز هم اگر زیارتی باشد که دیگر فوق العاده است!

بعد از کلی ناله و زاری قسمت ما هم شد که به قم برویم،اگرچه نه فقط برای زیارت بلکه بیشتر برای آموزش بود ولی همانش هم غنیمتی بود بسی بزرگ و گران مایه!!!

.

.

.

کل عمر زیارتم شاید به دو ساعت هم نمی رسید،حتی نرسیدم یک رکعت نماز در جمکران بخوانم،با اینکه روبه روی جمکران بودیم! ولی همان "نقطه" پایان برای من بس بود،تمامش کرد،نگفت تمام،نگفت خوب می شی،نگفت.....

فقط یک نقطه گذاشت و من رفتم سر خط!!!

.

.

.

محو خاطره می شوم،یک چاه و هزار نامه...یک چاه و هزاران هزار نامه!

.

.

.

دل به دلت می دهم،نه دیگر فقط برای حاجت و دعا و گریه،فقط محض خاطر بی دلی "بی دلی"...

.

.

.

از همان روز اول و گاهاً فکر می کنم پیش از روز اول مرا حد زدی،زدی و زدی و زدی و تک تک ضربانهای دل ِ من هم خون افتاد و تو باز هم زدی و زدی و زدی!

.

.

.

من نشسته ام به انتظارت،به انتظار تک تک ضربه ها،دانه دانه ی نمکهایی که بر زخمم می پاشی و .........

من فقط نشسته ام،ببین !! آرام تر از همیشه نشسته ام!

.

.

.

عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

.

.

.

تو بگو بوسه بر لبان شمشیر،تو بگو ذره ذره آب شدن زیر نگاه معشوق،تو بگو همه ی عمر نرسیدن،تو بگو درد،تو بگو انتظار،تو بگو.............

تو فقط بگو،لال شوم اگر بگویم...."لال شوم اگر چیزی بگویم!"

.

.

.

"نگاه را چگونه می نویسند؟! نگاه و قطره اشکها را چه طور؟!"

 

 

پ.ن:شاید چند روز گذشته،خیلی ها از من دلگیر شده باشند،به خاطر حرفهایم و برخوردم،ولی لطفاً نباشید،چرا که من خوب نبودم،اگرچه هیچ وقت هم نبودم،ولی در این چند روزی که گذشت بد ِ بد بودم و حالا خوب ِ خوبم،به خاطر تمام خاطرات خوب گذشته ببخشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۰۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی