11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

من که خرافاتی نبودم........

خیلی بچه تر بودم،بچه ها بین زمزمه های عاشقانه شون که من هیچ وقت خدا سراز آن در نمی آوردم،می گفتن"وقتی دو تا عقربه روی هم افتاد،ساعتت و بوس کن،اونوقت "او" ن یادت می یوفته"

من چقدر می خندیدم،گفتم که، من هیچ وقت خدا نمی فهمیدم ع.ش.ق یعنی چی؟! (ف.یلترم نکنن!!)

.....

روزها که می گذشت......گفتن ندارد،من هم همراهش بودم،خیلی خیلی بزرگ شدم،اینقدر بزرگ شدم که دستم رسید به ساعت دیواری!

  .               

 ..........  گفتم " من هیچ وقت خرافاتی نبودم"

.............

_ساعت چنده؟

-                                                 2:10 دقیقه،اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ اِ

بلند خندیدم....."من هیچ وقت.." بگذریم

.

.

 

سربلند کردم از کتاب،ساعت 3:15 دقیقه نصفه شب بود،آرام خندیدم،این وقت شب!!!

"کی حال داره این وقت شب یاد من بیوفته"

......"..................."

.

.

.

.

........وقتی تو آمدی،هرلحظه چشمم روی ساعت بود،نمی بوسیدمش،که هنوز نه لبهای من تاب سوزش داشت و نه روی این را داشتم که با یاد تو بوسه بر......ساعت....نه! یادت....یادت.....

بگذریم.........

گذشتم و گذشتم وگذشتم

من که گفتم هیچ سر از کار این عشقها در نیاوردم و خودم ماندم اول خط، من نشستم و نگاه کردم،می دویدند،زمین می خوردند،من نشسته بودم سر خط،_پشت خط شروع_زانوهایم را در آغوش گرفته بودم،نگاه میکردم،نگاه........

گرد و خاک به چشمم رفت،چشمانم پر از اشک شد.........

                                                                       گریستم................

گفته بودم؟یا نگفته بودم؟!

"تو که هیچ وقت خرافاتی......."........نه؟! این نه !!!!

                 

  گفتم عاشق شدم؟!

.

.

............................خندید،گفت تو قاشق هم نیستی.....................

.                                                                

                                                                    _به من دست نزنید!!!!

من که دست نزدم... حتی ل........ گفتم که سر در نمی آورم....

قرار نبود تلافی کنی...تلافی.....

.

.

.

.

این عقربه ها  این روزها هر لحظه،با من،با "من" سخن می گویند،من سردرگمم..............

"کی حوصله داره 5:25 دقیقه صبح یاد من بیوفته؟"

.

.

............تو که خرافاتی نبودی؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۱۱
زهرا صالحی‌نیا