11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۷ بهمن ۸۷ ، ۲۲:۲۹

همه چیز خوب است!

همه چیز خوب است،امتحانات تمام شد،کلاس infra2 از چهارشنبه شروع می شود و از خوشحالی شروع دوباره اش در پوست نمی گنجم!!

دلم برای دیدن رویا و نفیسه بال بال می زنه،دلم برای خندیدن هم تنگ شده!باید حسابی بخندیم!باید دوباره از مطهری تا میدان ولیعصر پیاده بیایم و غیبت کنیم!!

آخ که دارم لحظه شماری می کنم برای دیدنشون!

خبر دیگه اینکه،زهرایِ جان گفته بهش عادت نکنیم،که البته دیر گفته! و من بسیار دلتنگم برای او!!

  و اینکه گاهی،فقط گاهی فکر می کنم بهتر نبود کمی به حرف دلم گوش می دادم_گاهی،فقط گاهی!_

_کلاً پست بی مفهمومی شده،بیشتر یک نوع خبردهی از وضع موجوده!_

.

.

.

.

پ.ن:پ.ن یعنی: کلمات و ترکیبات جدید پست:

Infra2=infrastructur2 یکی از course های mcse(مدیریت شبکه)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۰۷
زهرا صالحی‌نیا