11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۸ اسفند ۸۹ ، ۲۱:۴۵

آخ! از این لحظه‌های آخر!

دلم نگرفته، دلم بازه بازه!

.

.

.

استادم حرف‌های عجیبی می‌زند!

از واسطه‌ی فیض الهی می‌گوید! از همه‌ی وجه‌ها می‌گوید! از مومن و مسلمان می‌گوید!

من سرم تیر می‌کشد، می‌ترسم بابت همه چیز، دلم غنچ می‌رود بابت این نشانه‌های آخر، به جملاتی فکر می‌کنم که قرار است به کودکم بگویم، از روز آمدنش، به چشمان ِ کودکم می‌اندیشم، به زلالی ِ مردمک‌هایش، به سوال‌هایی که تند و تند می‌پرسد، به اشتیاقش برای دیدن ِ او!

.

.

.

ما قرار است به دیدار او برویم، خیلی‌ها آمده‌اند، ولی کودک ِ من، از همه مشتاق‌تر است، من، مادرش، از چشمانش می‌خوانم، از تند راه رفتن‌هایش، با آن پاهای ِ کوچکش می‌فهمم! کودکم بیشتر از همه منتظر دیدار ِ اوست!

چه خوشبخت است کودکم، چه خوشبختم من! چه زیباست این‎همه اشتیاق ِ این عزیز ِ دلبندم!

:مامان آمدند!

صدایش می‌لرزد! این کودک ِ من است که اینطور اشک می‌ریزد، این کودک ِ من است! این منم، مادری خوشبخت، مادری که در دولت او حامل کودکم شدم و در دولت او، بارم را زمین گذاشتم!

این‌ها همه وعده‌هایی است که به حقیقت پیوسته، کودکم بی‌آنکه چیزی بداند او را می‎شناخت! مشتاق دیدارش بود!

این منم، زنی، مادری خوشبخت، این منم، منتظری که دیدگانش روشن شده، مهمانش از سفر رسیده، دلش آرام گرفته، زخم‌هایش درمان شده، مسافرش رسیده! مسافرش رسیده! مسافرش رسیده!

کودکم از شوق می‌لرزد!

:مامان! آقا دارند مارا نگاه می‌کنند! دارند به ما لبخند می‌زنند! مامان من را می‌بری دستشان را ببوسم!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۸
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۴)

نوشته هات مدتی رنگ و بوش عجیب شده

شاد باشی مامان کودکی که خواهد آمد
انشالله که بشود . . و پس از شما و کودکتان بانو ما هم زنده باشیم و ببینیم و نگاهی از " او " بر ما هم بیفتد . .
..انگاری محرومم کرده ای از حرف زدن با خودت ...
من دارم هرزگی دوستم ..دوستت را میبینم و دم بر نمی یارم ایا تو بگو میتوان تحمل کرد ؟

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی