11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۱ فروردين ۸۹ ، ۱۲:۲۷

روزی روزگاری دختری!

سال ِ نو مبارک، امیدوارم سال ِ خیلی خیلی خیلی خوبی داشته‏باشید، الان که هشتاد و هشت رفته، احساس می‏کنم سال ِ آنچنان بدی هم نبوده که هیچ، سال ِ خوبی هم بوده. (نقطه)

.

.

.

مهدیه داره برام فروغ می‏خونه: کسی می‏آید، کسی می‏آید .....

من با ریا و بی‏ریا می‏دونم که امسال م‏ی‏آ‏ی‏د

.

.

.

                                            و خدایی که در این نزدیکی است!

.

.

.

من پابه‏پای* غم می‏آمدم و بال گرفته بودم و بلند بلند پرواز می‏کردم، ولی انگار، پیش از آنکه من ِ لجوج ِ خسته از این پرواز چیزی بگویم، او درد ِ بال‏هایم را حس کرده‏بود!

"هنوز هم نمی‏دانم تو جواب کدام دعا و کدام کار خیر ِ نکرده‏ی منی؟!! استجاب ِ به‏هنگام ِ یک دعای ِ قدیمی هستی! تو گویی طلسمی داری به قدمت ِ تمام قرونی که یک زن  _ تمام زنان_ خلق شده‏اند! چشمان ِ تو به اندازه‏ی اولین مرد برای اولین زن ِ این زمین! نه! به اندازه‏ی اولین مرد برای اولین زن ِ این دنیایی که من سر و ته‏اش را نمی‏شناسم و ندیدم ، حس ِ کمیابی داری که انگار ی چشمان ِ هیچ مردی، از ابتدای خلقت تا به حال نداشته! "

.

.

.

""نخستین شب را به خاطر بیاور، من را، به بند نگاهت کشیدی و خودت آهسته لبخند زدی!

فعلاً همین!""

 

 

پیوست:من امشب همه‏ی پست‏هایی که زدید و نخوندم یا نظر ندادم و می‏خونم و نظر می‏دم!!! اینجا نوشتم که بمونم تو رودروایسیه خودم حتی!!!

*به خاطر ِ پست یک عدد تخریب‏چی! :)

 

 

 فردای ِ پست نوشت: من دیشب خوابم برد!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۶)

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الا احسن الحال

به مناسبت ولادت امام حسن عسگری علیه السلام در چهارم فروردین و وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در ششم فروردین سال 1389،



هشتمین ختم قرآن

را نیز به ارواح پاک حضرت امام حسن عسگری علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هدیه می کنیم .

در این ختم نیز روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و اموات خودمان را نیز در اجر و پاداش معنوی این ختم شریک قرار می دهیم .



طریقه ثبت نام :

شما دوستان عزیز وقتی که وارد وبلاگ شدید در قسمت پیام ، نام خود را همراه با جزئی که می خواهید بخوانید برای ما بنویسید و همچنین آدرس وبلاگ خود را یادداشت کنید تا ما با مراجعه به وبلاگ شما بتوانیم به شما اطلاع دهیم که اسم شما ثبت شده است .
مدیونی اگر تک تک پسن های منو نخونی و نظر ندی
نفرینت می کنم که الهی گوشیت بیافته تو سوراخ توالت


جگر نفس گرم شما که خیر مطلق بوده برای من. از این به بعدش هر چه که باشد باشد. مهم لحظه ی رهایی ٍ بعد از آن همه اضطرار بود و همین
در موردش بعدن بیشتر خواهم گفت
سالت
روزت
روزگارت
نو
انصاف بده... تقصیر من نبود... نگاهم اسیر تو بود!
هنوز نیومدی وبمو بخونی؟پاشو بیا دیگه!
سر پل صراط پرتت می کنم پایین

این کامنت فقط جهت عذاب وجدان شماست
کاربرد دیگری ندارد

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی