11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

حرف بهانه که وسط می اید،من نرم ِ نرم میشوم،

تو بهانه می آوری و من دوباره آرام می شوم

بهانه هایت کودکانه اند و من

                        فقط محض ِ خاطر ِ انهمه کودکی هیچ نمی گویم

حتی پای ِ یاد را هم وسط نمی کشم

                                    "بی انصاف حتی به یادم هم نبودی"

دل که خوش کنی به بهانه

                        دوباره آرام آرام گول می خوری

 

 

بگذار گول سرم بمالی....بگذار گول سرم بمالی

 

 

قطره قطره..اینهمه ناگهانی باریدنم برای چه بود؟!

بهانه،بهانه،همه حرفهایت بهانه است

           

                        برای ِ من یک بهانه هم کافی است،حتی یک سلام ِ بی بهانه

من اسیر ِ توام...پس تعلل نکن...

تو بزن تا من به هر سازت برقصم...تو بزن

بهانه های ناگهان...حضورهای بی دلیل...

دلم پر از صدای توست.....

بهانه است،بهانه است...

..................................................ادامه دارد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۲۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی