11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۶ ارديبهشت ۸۸ ، ۱۲:۰۳

"یکی برای همه,همه برای یکی!!!"...

"ما در این روزی که گذشت هی این پست و برداشتیم و هی گذاشتیم! آخر هم به خاطر دوستی بَس عزیز دوباره گذاشتیم!!! تا باشد که عاقبت ما هم به خیر شود و کمی ثبات "پستی" بگیریم."

 

سر بلند کرد و نگاهش کرد،چه قدر اخم به صورتش می آمد،دلش می خواست ساعتها محو تماشایش شود،و او همین طور اخم کند و دست چپش را ستون دست راستش بکند و با دست راستش پیشانیش را بمالد و او فقط نگاهش کند،و گاهی هم قدم بزند و دل او را با خودش این سو و آن سو بکشاند!

_نمی شه! آخه من چی بگم؟! چرا اینقدر بچه بازی در می یاری؟

بچه بازی! خودش اولین بار بچه بازی را شروع کرد!!!!!

 

" _سلام

.

.

_سلام

.

.

_.......................

.

.

_ علی علی؟!

_ یا علی!

"

ولی این بچه بازی نبود،کار دل، بازی هست ولی بچه بازی!! باشه هست،ولی نه به خاطر حقارتش به خاطر پاکیش،نابیش!

 

_ببین تو می ترسی!این ترسته که من و آزار می ده!

_ چه ترسی؟ نه نمی ترسم،فقط تو انگار نمی فهمی،من نمی تونم،اینهمه وقت آبرو جمع کردم،اینا رو من حساب باز کردن،من واسه....

_ واسه خودت کسی هستی! آره هستی،هستی!

_ ببین...........

_ گوش کن! من نه! اصلا واسه خودم نمی گم! باور کن..........

آرام بغضش را فرو داد....

_ تو نمی تونی اینجوری پیش بری! اینهمه آبرو...اینهمه......

_ که چی؟ داری دستم می ندازی؟ مسخره می کنی؟! چرا موقعیت من و درک نمی کنی!؟

دیگه اخم نبود،عصبانی بود،چشمهاش دیگه غرق فکر نبود،پر از خشم بود و .... عاشقانه تر..عاشقانه تر...

_ بیا تمومش کن! خوب؟ تو زندگیت و بکن و منم می رم پی کار خودم! ببین........

خواست بگه "ببین تقصیر تو بود یا نبود،تموم شد،خیالت راحت،من الان اینقدر دیوونه شدم که بی تو زندگی نتونم بکنم،فقط دیگه اینجوری ته چشمات،پشت اون عصبانیتت غصه ات و قایم نکن! دیگه نترس از آبروت! من می رم،قول می دم،آروم ِ آروم! فقط روز اول چرا فکر آبروت و نکردی؟!"

_ ........

.

.

.

"توی بازی دل آبرو کجاست؟! چرا روز اول نبود و یکدفعه آمد؟!

کسی که ترسید،می بازه! ولی توی بازی دل،اگر یکی ترسید هر دو می بازند،هر دو!!!"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۲/۲۶
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی