11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۳۰ فروردين ۸۸ ، ۱۸:۰۸

من و انکار شراب؟!!

گاهی من می مانم و تمام داشته ها نداشته هایم،من می مانم و آنچه که روزگاری داشتم و اکنون ندارم،من می مانم و تصویرهایی که هر روز کدر تر می شود،من می مانم و چهره هایی که کم کم از خاطرم فراموش می شوند،من می مانم و نامه هایی که هنوز بی مقصدند،نامه هایی که فقط نوشته می شوند و آرزوی خوانده شدن را در تک تک واژه هایشان می توان دید!

.

گاهی دلم تنگ می شود برای همان تصویرها،همان خاطره ها،همان چهره ها!!

.

گاهی دلم برای دل ِ خوش خیال ِ خودم می سوزد،گاهی از "من" بودنم خسته می شوم و گاهی............

.

گاهی تنهایی با تمام حجمش به حضور من هجوم می آورد و بی رحمانه نبودنت را اثبات می کند.....

.

گاهی نه!! همیشه دلم خوش است به حضور نگاهی که رد نوازشش را بر روی جسم و روحم حس می کنم،به چشمانی که برقشان تنهاییم را چراغانی می کند،دلم خوش است به چشمانی که هربار سر بلند کنم،می بینمشان،به لبخندی که به اشکهای گاه و بی گاهم می زند،به دستی که زخمهای ِ حقیرم را مرهم می گذارد!

.

دل ِ من همیشه قرص است به حضوری بی پایان،به وجودی بی همتا،به دلی عاشق،به معشوقی پر از ناز و اشتیاق...

.

و من همیشه سرافکنده ام در پیش آن چشمها،و همیشه شرمنده ام در حضورش،همیشه زمان عشق بازی که می رسد،او برنده می شود و من می مانم اول خط،همیشه او باز می گردد و کنارم می نشیند،همیشه دل ِ خطارکار من را می بخشد،همیشه سرقولش می ماند و من.....

.

دلم می لرزد برای لبخندهایش،برای چشمانش،برای حضورش،برای تمام عشقش....

.

فَبِاَ یِّ الا ءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَان!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۱/۳۰
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی