11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۱

سوال ساده-1

تا به حال شده دل‌تان بخواهد به کسی بگوئید «بالاخره روزی می‌رسد که می‌فهمی دنیا بدون من جای مزخرفی است!» ؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱۱)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ محدثه پیرهادی
اوهوم اوهوم...
حتی دلم خواسته تهش بگویم ...
بغض نمی گذارد بعدش حرف را ادامه بدهم...!
پاسخ:
....
نه :)
آخه خودش میدونه ؛)
پاسخ:
:)))
پ.ن: این جمله مخصوص آن دسته از آدمهایی است که نمیدانند/نمیفهمند.


و حسِ قبل از گفتن این حرف دل سوزاننده ترین احساسات دنیاست؛ چون می فهمی "دل به دل راه دارد" حرف مفت است!
پاسخ:
آفرین!

شده شده..
من بغضم هم برای خودم است..می دونی ینی چی دیگه؟!
پاسخ:
بله
کاملاً

من البته اینجوری می گم: بمیرم راحت شی!
که این معنی دیگه ای رو میده.

راستش همچین فکر نمیکنم که بودن یا نبودنم تاثیر شگرف بر زندگی آدمها دور و برم داشته باشه برای همین خیلی خودم رو محق نمی دونم که دنیا بدون من جای مزخرفی باشه
پاسخ:
این سوال از اعتماد به نفس گوینده نشأت نمی‌گیره، بیشتر نشان دهنده میزان نادیده گرفته شدن تاثیرش هست.

خانم صائمی نفرمائید! :-) 
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۲ محدثه پیرهادی
نیلوفر!
تو چرا همیشه می زنی تو خال؟!
واقعا چرا؟!
زهرا تو امید تیم مایی، چرا نمی نویسی؟!
پاسخ:
ای بابا
ما کوچیک‌تر از این حرف‌هاییم!
در حال کشیدن مشخ های عقب مونده کلاس طراحی هستم!!
لازم نیست ازم بپرسید به چه امیدی این ترم طراحی برداشتم!

۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۱:۱۶ محدثه پیرهادی
به چه امیدی این ترم طراحی برداشتی؟
D:
پاسخ:
به امید امروز که تمام شد و ۱۸ گرفتم! :-D :-D 
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۹ نیلوفر به پیرهادی
روی پیشانی ات/پیشانی ام/ پیشانی مان نوشته: غم!

۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۲ Norbert به نیلوفر به پیرهادی
آخخخخ نیلوفر! جیگرمو کباب کردی! 
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۶ نیلوفر به همه
من واقعاً شرمنده ی دوستان هستم! می خوایین دیگه کامنت نگذارم هان؟!
پاسخ:
:)
شما تاج سری

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی