11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۳۳

عملیات حمام

خوب است که بخوانید.



-       -         خودتو جمع کن!

v     گفتنش راحته! فکر کردی خودم دلم نمی‌خواد؟!

-         -لطفاً سریع‌تر! همه دارن دنبال تو می‌گردن!

v     ببینم! تو احیاناً چیزی به اسم چشم روی او کله مستطیلیت داری؟!

-         -بله! خوشبختانه دوتا هم دارم، البته برخلاف باقی خانواده‌ام که اکثراً یکی دارند، باید بگم که چند تائی هم دیدم که 3 تا داشتم ولی..

v     اووف! فکر نمی‌کنی به جای اینکه شجره چشم خانواده‌ات رو برای من تعریف کنی بهتره دست ِ درازت رو بدی به من شاید بتونم از زیر اینهمه وسائل خودم رو بکشم بیرون!

-         -البته دور از ادبه که میان حرف کسی بپرید ولی در شرایط فعلی مجبورم که به وسیله‌ای مثل ِ تو کمک کنم!

v     البته البته!

-         -من این لحنت رو دوست ندارم!

v     کدوم لحن؟!

-         -همین لحن رو!

v     کدوم؟! این؟

-         -نه! نه! من منظورم قبلی بود!

v     این؟!

-         -نــــــــــــــــــــه!

v     آآآآی!

-         -اتفاقی افتاد؟!

v     نه! فقط به نظرم رسید صدام رو صاف کنم! واقعا! معلوم نیست که اتفاقی افتاده ؟!!

-         -آآآآآ! خوب باید بررسی کنم که...

v     اوووووف! کی خودتو از برق کشیدی؟!

-         -همین چند دقیقه پیش داشتم موبایل پسر ارشد را شارژ میکردم! وقتی دیدم که همه‌ی خانواده دنبال تو می‌گردند و من احساس وظیفه کردم که ...

v     بیای و من و خشک کنی؟!!! قبل از اینکه دست ِ درازت رو بگیرم باید به من می‌گفتی تازه از برق کشیدی خودتو!

-         -خانم شما زیادی جیغ می‌زنید!

v     نظرت اینه؟! دوست داری جیغ‌های بلندترمم بشنوی!

-         -نه! نه! بیاید مسئله رو حل کنیم، اون بیرون همه دنبال شما می‌گردن، در واقع ما در آستانه یک فاجعه عظیم هستیم! فسقلی رو شستن.....

v     خراب‌کار!

-         -آآآآ! شما اینطور صداش می‌زنید؟!!! مهم نیست! اییییم و تا چند دقیقه دیگه قراره از حموم بیارنش بیرون و در اون لحظه شما اونجا نیستییید!

v     آآآآ! ایییییم! اووووو! چه جالب! خوب از یکی دیگه استفاده میکنن! هه هه هه!

-         -نه!نه!نه! فسقلی...

v     خراب‌کار!

-         -شمارو ترجیح می‌ده!

v     باشه دوست ِعزیز! ولی من هم اینجارو ترجیح می‌دم، راستش خیلی وقت بود می‌خواستم برم مرخصی! اصلاً خود ِ خراب‌کار من و آورد اینجا، خودش فرستادم مرخصی!

-         -امکان نداره! فسقلی..

v     خراب‌کار!

-نمی‌تونسته چنین کاری بکنه!

v     می‌بینی که تونسته! به راحتی! منو از کشو حوله‌ها کشید بیرون و دوید اینجا و پرتم کرد پشت ِ تختش و بعد هرچیزی دستش اومد ریخت روم! منم خوابیده‌بودم  تا تو رسیدی و بیدارم کردی!

-         -باشه. هرطور میل شماست، گویا دوست دارید برای مدت طولانی اینجا بمونید! شاید تا خانه‌تکانی عید، البته اگر خانه تکانی در پیش باشه!

v     چی؟! تو چیزی از خونه تکونی میدونی؟! خبری نیست؟!

-         -روزتون خوش خانم!

v     صبرکن! فکر میکنم مرخصی کافی باشه، شاید باقی به پوست خراب‌کار...

-         -فسقلی

v     نسازن!

-         باید شمارو از اینجا بیرون بیارم، دست من و بگیرید!

v     باشه! باشه!

-         -خوبه! اهسته پشت ِ من حرکت کنید! اول می‌ریم سمت راست، بعد چپ، بعد زیر ِ میز، بعد چپ!

v     کسی توی این اتاق نیست!

-         -اییم! درسته، مستقیم می‌ریم سمت در! درو باز می‌کنیم، میریم به سمت چپ، بعد راست، بعد باید کمی سینه خیز و پیچ خوران بریم سمت چپ، کمی اونجا صبر میکنیم....

v     اگر ساکت باشی زودتر می‌رسیم! در ِحموم روبه‌روی در اتاقه!

-         -آفرین! شما گویا به جغرافیا بسیار مسلط هستید!

v     نخیر من به نحوه خوشکوندن موی سر مسلطم!

-         -بله! بله! درسته! در هر حال از آشنائی شما مسرور شدم!

v     من هم شدم ، رسیدیم، در هر حال ممنون از کمکت.

-         -قابلی نداشت.

v     نمی‌ری؟!

-         -کجا؟!

v     سرجات؟! الان برمی‌گردن!

-         -درسته!درسته!پس خداحافظ!

v     شارژی؟!

-         -بله؟؟؟؟

v     بیشتر این ورا بیا!

-         -حتماً! حتماً! به امید دیدار! آخ!

v     خوردی تو دیوار!... هه! میخنده! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۲)

چه با حال بود!
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۵۰ محدثه پیرهادی
وااای زهرا...
خوب بود... :)
خوشمان گذشت...

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی