11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۲

تمام شد

روزهای سختی بود، نمی‌دانستم کجا ایستاده‌ام؟ دقیقاً باید چه بکنم؟ به کجا چنگ بزنم؟ حتی نمی‌دانستم با چه کسی باید حرف بزنم؟!

فقط به اجبار، برای آنکه دوباره در اندوهی عمیق فرو نروم، صبح‌ها بلند می‌شدم سر کلاس می‌رفتم، سعی می‌کردم تمام حواسم را به کلاس معطوف کنم، به خودم می‌گفتم بعداَ فکر می‌کنم! بعداَ!

دلم شکسته بود، غم را حس می‌کردم، از آدم‌ها و نگاه‌هایشان می‌ترسیدم، و آبرو، چیزی که فکر می‌کردم چرا نباید داشته‌باشیم؟! به آدم‌ها و روابطشان فکر می‌کردم، می‌خواستم درست تصمیم بگیرم، می‌خواستم این‌بار نقطه بگذارم و همه‌چیز را رها کنم.

فکر می‌کردم کجای راه را اشتباه رفتم؟! چرا به اینجا رسیدم؟! چرا اینطور؟! چرا تا به این حد؟! هیچکس، هیچکس، هیچکس نبود، و همین نبودن هیچکس، این بریدن امید از همه، این تنها بودن خوب بود، تنها راه چاره بود، فقط یک روزنه، فقط یک بارقه نور، همین!

دل بریدن از همه، حتی از نزدیک‌ترینهایم، فقط از خود او کمک خواستم، گفتم ببین! تنهایم! بیشتر از همیشه، هیچکس نیست، من هستم و من، مستاصل، بدون چاره، بدون پشتیبان و همراه، هیچکس! نگاهم کن هیچکس را ندارم. و بعد گریه کردم، اشک ریختم، در آغوشش خودم را جا کردم و چشم بر هم گذاشتم.

او تنها گفت: أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّـهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ .*

من آرام بودم، گفتم می‌خواهم دوست تو باشم. می‌خواست دوست من باشد. غم رفت، مشکلات رفت، تنها نبودم، دلم پر از مهری شده‌بود که هیچگاه قبل‌تر حسش نکرده‌بودم، چشمانم باز شد، بهتر می‌دیدم، دستی به سویم دراز بود، تمام شد، تنهائی تمام شد.

 

*یونس/62

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۲)

خوشحالم که تموم شد!

هیچ وقت غصه نخور زهرا . بزرگ که میشیم مشکلاتم باهامون بزرگ میشن .

 

منم از این لحظه ها که تنهای تنهام زیاد دارم .

 

فقط خداست که وقتی باهاش حرف میزنی، صداش و نمیشنوی ولی دلت پر

از آرامش و اطمینان میشه

 

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی