11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۲۴

مناجات

خدایا! من به حضور تو ایمان دارم!

 من به رنگ خون ِ مردانی که زنده‌اند و نزد تو روزی  می‌گیرند، ایمان دارم!

 خدایا! اگر لشگری هم جمع شوند، یارای مقاوت در برابر خواست تو را ندارند! خدایا! این خون‌ها هیچ‌گاه پایمال حماقت و شرارت‌های انسان‌های پستی نمی‌شود، که قبله‌شان را تغییر داده‌اند به سوئی که من نمی‌دانم کدام سو است!

خدایا! من ترسانم بابت اینکه روزی من نیز چونان آنها قبله‌ام از تو برگردد و .....

خدایا! من را، در پناه خودت نگاه‌دار..... واین مردم، این کشور، و رهبری که تنهاست!

خدایا در این هجوم شر، ما را حفظ کن! به شرف خون ِ مقدس شهداء!!



*نگرانم از این اوضاع، بوی ِ خوشی به مشام نمی‌رسد! تنها ایمان دارم به وعده راستین الهی!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۷
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱)

آمین

از "یادداشت های دیوانگی یک برنامه نویس"(عاقل تر من)
به اینجا رسیدم

قلمتان پر از جوهر خدا
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی