11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۹:۳۴

من هم یکی مثل باقی*

 

اگر بغض ِ من گفتنی بود، دلم آسمان می‏شد!

 

اردیبهشت ِ خیس ِ من، انگار باید با بغض بیاید و برود..

 

 

تویه طالع همه انگاری یه کسی هست که باید بره

 

 

 

یه چیزی این وسط گم شده، مثل یه تیله که باید قِل می‏خورد میومد سمت ِ من ولی یکی اون بالا نگهش داشته تا نیاد، انگاری همیشه باید یه جایه قضیه اشکال داشته‏باشه!

 

 

 

خسته شدم! یکی بیاد من و از بین اینهمه حرف‏هایه تکراری و مزخرف و اذیتایه ریز و درشت بکشه بیرون!

 

 

من که آدم دپرسی نیستم، ولی تو یه پخ به من کن تا ببینی چه‏طوری واست آبغوره گیری را می‏ندازم! خسته شدم! یه جایه کار می‏لنگه!

 

*بعضی وقتا نمی‏خوای ولی به زور می‏خوان تورو تافته‏ی جدا بافته کنن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۱۲
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۱)

خوبه خیلی خوب و بده خیلی بد!
می فهممت شاید یکی باشه که اهل اردیبهشت باشه
شاید اون شایدم نه من اشتباه میکنم ولی یادمه وقتی منم اینجوری وبدم توی اردیبهشت با یه مرد اردیبهشتی ازدواج کردم و خوبه خوب شدم و اردیبهش شد بهشت زندگیه منه

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی