11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۳ فروردين ۸۹ ، ۱۰:۵۵

کام بَک بــ ِ هُوْم

نام یکی از فصل‏های کتاب "زندگانی امام حسین علیه‏السلام" نوشته‏ی زین‏العابدین رهنما هست"حاصل عمر او: زن بود و شراب بود و عشق!"

باز هم رفته‏بودم فرندفید و توئیتر، یه سری فیدها و نوشته‏ها رو می‏خوندم و کلی هم عصبانی شده‏بودم! راستش به این نتیجه رسیدم، اینطور که به نظر میاد، متعصب هستم! و خلاصه اعصابم بهم ریخت دیگه! همینطوری که داشتم فکرمی‏کردم، آخه که چی این اراجیف!! یاد این جمله افتادم (حاصل عمر او: زن بود و شراب بود و عشق!) به نظرم جمله‏ی خوش‏آوائیه، و خیلی سریع معنا رو می‏رسونه!

اینکه همه‏ی عمر یزید، تویه سه کلمه‏ی بی‏ارزش خلاصه شده!

.

.

بعد از کلی انتظار و دلهره و این دست اون دست کردن، رفتم و تویه موسسه گویندگان جوان تست ِ دوبله دادم، و قبول هم شدم!

راستش خیلی خوشحال شدم، یکی از بهترین اتفاقاتی بود که تویه اون زمان برام افتاده بود، حداقل تونسته بودم، خودم، با وجود مخالفت‏هایه دیگران، یک قدم به آرزوم نزدیک بشم، ولی باز هم نشد کلاس‏هایه آموزشی رو برم!

خوب! راستش تو خونه‏ای که هیچکس جدیت نمی‏گیره، آدم موفقی شدن یکم سخته، اگرچه من حوصله‏ی این بهانه‏هایه صدمن یه غاز ِ خودمم ندارم!

چند روز پیش، آقای خوشبخت (باتشکر از خودم برای نام اعتدائی به ایشون:دی) به صورت جدی به من گفتن، نباید بذارم صدام خاک بخوره باید برم پـــِیــِش! می‏دونم که می‏گید، آقای خوشبخت بایدم یک همچین حرفی و به من بزنه! من هم همین حرف و به ایشون زدم، و آقای خوشبخت گفتن من به عنوان یه دوست هم به شما همین حرف و می‏زنم، و من فکرکردم، جدایه تعریفات دیگران (اعتمادبنفس:دی) من به دوبله و گویندگی علاقه هم دارم! یادتونه که مدام می‏گفتم صدایه افراد برام مهمه و در خاطرم میمونه، بعله! همین شد که تصمیم جدی گرفتم که کلاس‏ها رو برم، ناگفته نمونه که هنوز حرفی به مامان بابام نزدم، و تویه این فکرم که پول کلاس و به یه بدبختی جور کنم :(  و بعد از اینکه دوره‏ها رو با موفقیت گذروندم، بهشون خبربدم!

خوب راست ِ راست ِ راستشم، هزینه کلاس‏ها زیاد نیست، ولی برایه منی که بیشترین پس‏اندازم دوهزار تومنه، صدوبیست تومن پوله زیادیه، برای همین از همین جایگاه اعلام می‏کنم، از نصب ویندوز گرفته تا تایپ و می‏پذیرم!

 

یکی از برگه‏هایه باریک عین-صاد رویه میزم بود، تا حالا نگاش نکرده‏بودم، نوشته‏ی بالا که تموم شد، داشتم غلطایه تایپی و نگارشیش و می‏گرفتم و فکرمی‏کردم، یه چیزی تو نوشته کمه! برگه رو برداشتم، روش نوشته بود:

با عزم رفتن،از رنج و از غم، هم می‏توان ره توشه برداشت، هم می‏توان آسوده پر زد!

 

*خدااا! چه پستی زدم :)) شده عین برنامه به خانه برمی‏گردیم! خوب برای حسن ختام پست فیلمی و به دوستان توصیه می‏کنم، بسیار زیباست، پر از غذاهایه خوشمزه و مریل استریپ ِ قربونش برمه! در کنار خانواده نبینید، ولی خودتون که دیدید لذت ببرید;)

 

                                     Julie & julia              

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۳
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۸)

خاک به سرم
فیلم چیز دار در تنهایی می بینی؟از توی حزبل بعیدهمی گن هر چی چیزه زیر همون چادرهفحش نده شوخی کردم


صدای من چطوره؟

خدایی کی بهت گفته صدات قشنگه؟اگه صدای تو خوبه پس من برم جای هایده رو بگیرم


اقای خوشبخت


چه عالی.... تست صدا...؟!این روزها از خیلی ها میشنوم که برای تست صدا و گویندگی مبرن...

من هم فکر میکنم که موفق میشین...

این فیلم رو ندیدم ولی در اول فرصت خواهم دید...مریل استریب استاد بازیگریه..
سلام بانو

شماره ام رو گم کردی .... حق با تو

اما تبریک سال نو حق با من ... بزرگتری گفتن

در مورد فیلم یادمه یه وقتی می خواستی واسم بیاری تعدادی اما ...

بانو شوخی کردم بنده کلی کوچیکتم


زهرا سلام
یه چند وقت ندیدمت بلا شدی!!!
اقای خوشبخت؟؟؟؟
بعله دیگه من هم که گفتم حیفه که توی تست قبول شدی برای کلاس هاش پیگری نکنی.
انشاءالله موفق باشی.

زهرا
زهرا
زهرا


از توهم بیا بیرون
بیا بگو پستت شوخی بود و گرنه همین 4 تا خواننده که تو رو جدی می گرفتن هم دیگه جدیت نمی گیرن
صدات

نتیجه ی اخلاقی اینکه اگه روزی روزگاری اینجانب صدای دوبلوری رو با پس زمینه ی صدای بارون شنیدم خواهم دریافت که زهرا بی مقصد خودمونه.

ضمنا عین صادش رو زیاد کن که من این روزا بدجوری درگیرشم. بدجوری....
"انسان در دو فصل" استاد رو اگه نخوندی حتمنی بخون.

بعله... کلا حرفای آقای خوشبخت رو باید با آب طلا نوشت کوبید به دیوار! البته من به عنوان یه شخص کاملا بیطرف این رو میگم!

پاسخ:
[این خانوما که راز زندگیشون و جلو چشه مردم نمیگن]

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی