11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۰ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۵۶

شازده‏ی قصه‏ی پریون

امروز صبح به این نتیجه رسیدم که خیلی وقته ننوشتم، برای همین از همون صبح عزمم و جذب ! کردم که بنویسم، و الان دارم می‏نویسم! جدایه تمام این افعال نوشتن خیلی وقت بود که یه مطلبی و می‏خواستم بگم، ولی کلماتش جور نمی‏شد، راستش اینجا رو یه نفر می‏خونه که برای ِ من، خیلی عزیزه! این یه نفر خیلی چیزهایه غیر واقعی و برای ِ من واقعی کرد، خیلی از نشدنی‏ها رو برای ِ من شدنی کرد!

 

 

این یه نفر، به من، که خیلی هم سردرگم بودم، فهموند نیازی نیست، خواستن یه چیزی، باعث خط خوردن بزرگترین چیزها باشه، به من فهموند، حریم عشق فقط به خاطر پرستیده شدن مقدس نیست، به خاطر حریم داشتنش مقدسمه!

لازم نیست، برای اثبات عشق، همیشه پایه جسم و وسط بکشیم، یا توصیفات ِ عجیب از حضور جسمانی بکنیم!

همه‏ی این لازم نیست‏ها رو به من فهموند، نشون داد!

من فکر نمی‏کردم حقیقت داشته باشه، فکر نمی‏کردم هنوز حتی نگاه‏ها هم حریم داشته‏باشه!

تعارف که نداریم! نامحرم، نامحرمه! چه کسی که اینطور بی‏پروا بخواهیش و چه فقط یه رهگذر!

به من نشون داد، هرچه‏قدر هم من و بخواد، یه چیزی، یه کسی، یه نگاهی هست، اون بالا، که بیشتر از من، باید حواسش به اون باشه!

برای ِ من هم همین بسه!

شما بگیرید، ما _من و او _ شخصیت ٍ اول یه داستانیم، از همین داستانهایه عجیب و غریب امروزی، که نه می‏تونی مکانش و تشخیص بدی، نه درست حرف‏هایه شخصیت‏هایه عجیب و غریبش و بفهمی! چه برسه به مذهب و اعتقاداتشون که دیگه اصلاً فکر کردن بهش هم کلاس ِ کاریه روشن‏فکریت و زیر سوال میبره و شوت میشی ته ِ چاه ِ اُمُله بچه حِزبُل!

خوب واس خاطره همینه که ما شخصیت ِ اول یکی از این داستانا نیستیم، اصلنه ما که داستان نیستیم، ما از اون واقعیت‏هایی هستیم که به عمرتون ندیدید، از همونا که بشینید دور ِ هم بگید و گاهی بخندید گاهی هم بیشتر از خنده حسرتش و بخورید!

برای ِ منی که اینقدر اُمُله بچه حِزبُلم که نمی‏تونم خواننده و بازیگری و که انحراف جنسی داره دوست داشته باشم، یا حتی آدمه قرارهایه دسته جمعی و خوش‏گذرونی‏هایه "باهمی" نیستم، و  هی تنهایی میاد دست میندازه دور ِ گردنم و در ِ گوشم می‏گه:از همون خنده‏ها! بلدی! نیستی؟!!!

بعد من دوباره گیر می‏کردم سر ِ اینکه، لبخندهایه دلبرکانه هم می‏شه جزء ِ دسته‏ی تن‏فروشی*؟!

فکرکنم به اندازه‏ی کافی خودم و علیه‏السلام کردم! قرار بود از اون کسی بگم که اینجا رو می‏خونه و خیلی عزیزه، خوب، شما حساب کنید، دلت همیشه، علی فتاح می‏خواسته، نه اینکه چون خوندیش و کتابش و دوست داری، نــــــــــه! چون قبل‏تر از اونکه بخونیش، می‏خواستی و وقتی خوندی فهمیدی، ای دل ِ غافل پــَ هس کسی با این نشونی‏ها! حالا شما بازم بگیر، یکی با همون نشونی‏ها داری! فکرش و بکن، چی می‏خوای جز ماتَ * !!!

 

 

*تن‏فروشی، تو فرهنگ لغات ِ من، یه معنایه طویلی داره، سرفرصت خدمتتون عرض می‏کنم!

**معرف حضور که هست: مَن عَشَّقَ فَعَفَّ ثُمَّ ماتَ شَهیدا!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۰
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۸)

و همه اینها به این دلیل بود که اون یه نفر با تو بود!


۱۰ فروردين ۸۹ ، ۲۲:۴۶ ‌وحـْشـــــىـــــــىـــــــی
ای امل بچه حزبل


یه زلزله 5 ریشتری نصیبم شد بعد خوندن ِ این نوشته . .

کمک رسانی به زلزله زده هم با خودته !


کلا وقتی مث خودت مینویسی خوندنی تر میشی الباقیش هم که مخاطب خاص داشت و ما رو سنن.


سلام نام خداست!
امیدوارم سال نو براتون سال پر همتی باشه با عنایات امام زمان حاج همت.
خوب یه نموره حسودی اشکال نداره که زهرا؟داره؟
این جانب یک نموره به شما حسودی ورزیدم!

از این دنیات بیشتر بنویس!بزار کسی مثل مرجان بفهمه که بعضی چیزا فقط خیال نیست!
گرچند کسی مثل تو لایق این دنیای خوبه

پاسخ:
مرجان اونجوریا هم نیست! شانسه دیگه! دره خونه منم زده
عجب
همچین
سنجاق شد به دلمان این پستتان
چه کنیم قابش بگیریم بزنیم به دیوار شرکت؟!
هنوز حالت شعفو مشعفی و ش.....
از اینام

کلیدم ذوقیدم
تازه خبر نداری
کلیم تصمیمات قشنگ قشنگ گرفتم
از قیافم معلومه

میگویم این یه نفر...
بماند
به قول خودتان شانس دارید دیگر
قدرش را بدانید
ولی جدانا

خوش به حالت که عاشق هنرمندی نیستی که انحراف جنسی داره. جدی می گم. خوش به حالت. من هستم.

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی