11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۰۵ فروردين ۸۹ ، ۱۶:۰۲

بــِ پا رفیق!!!!

سلام

با افتخار می‏گم، آدمی نیستم که از کسی متنفر بشم، ولی اگه اگه اگه اگه از یکی بدم بیاد، مطمئن باشید یه دلیل خیلی محکمی داشته!! صبور نیستم، ولی در زمینه‏ی متنفر شدن، صبورم، در واقع منظورم اینه که، تحمل می‏کنم ولی وای به روزی که کاسه‏ی صبرم لبریز بشه!!

و البته مطمئن باشید، تنفرم فقط برای این نیست که طرف، به من، آزاری رسونده! اگه اینطور بود به راحتی می‏تونم ببخشمش! مطمئن باشید کسی که ازش متنفر می‏شم، یه کار ِ مزخرفی در حق یکی از اطرافیانم انجام داده!!!!

البته مواردی مثل نارفیقی کردن، استثناء هست! که البته اونم شرط و شروط ِ سختی داره، تا من به حد ِ تنفر برسم!

به طور خلاصه پستی نوشتم در تمجید از خود!!! :دی  ولی قصدم این نبود، بلکه می‏خواستم بگم، من از کسی متنفر نمی‏شم و ازش دوری نمی‏کنم مگر در موارد خاص!!!

پس بهتره اگه یه نفر فهمید ازش متنفر شدم و دوری می‏کنم، پا رو دمم نذاره!!! من آدم ِ به‏در نخوری می‏شم وقتی یکی پا رو دمم می‏ذاره و حتی حتی حتی به صورت نامحسوس میره رو اعصابم!!!

 

 

*فعلاً همین! دارم میرم عید دیدینی، برگشتم، به همه سر می‏زنم!

فعلنه!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۵
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۶)

سلام زهرا جان،حالا بکو کی اذیتت کرده که ازش متنفر شدی تا برم یه درس حسابی بهش بدم؟هان!!


پاسخ:
مـــــــــــیشناسیش :دی
زهرا خطر
یا ابالفضل!
تولد زهرا خظر مبارک
سلام
هشت فروردین مبارک
سال نو مبارک
سلام
و اگه به روایتی تولدتون هم هست دابل مبارک

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی