11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۱ شهریور ۸۸ ، ۱۸:۵۷

ﺑـــ ﯽا بــریم اون بالا!*

_ با من حرف نزن! روت و بکن اون ور! مستم! دارم می گم که مستم! دهنم بو زهره مار می ده! نمی بینی چشمام سرخ ِ سرخه! نه! عرق سگی نبود! تا حالا شده از تو بلرزی؟!

_ آره شده!

_ بــَ د دندونات و بهم فشار بدی؟!

_ آره!

_ بــَ د اینقد فشار بدی که ته ِ دندونات درد بگیره؟! انگار می خواد فرو بره تو لثه ات؟!

_ آره!

_ اشکتم در نیاد؟!

_ آره!

_ندونی چی می خوای؟!

_ آره!

_ بعد یـــ ِ دَفعه از جات بپری بفهمی اینقد دلت براش تنگ شده که داری هرچی خوردی و بالا می یاری؟!

_آره!

_ بــَ د  بفهمی اصَن نمی دونی دلت واسه کی بیشتر تنگ شده!

_ آره!

_ بــَ د  زانوات و بذاری رو سنگ و سرت و محکم بکوبی تو زمین؟!

_ آره!

_ بــَ د  سرت نشکنه! فقط درد بیاد! ولی نه اونقد که یادت بره داری بالا می یاری!

_ آره!

_ بــَ د  هق هق کنی ولی اشک ِ لامصبت خُش شده باشه و نیاد!!!

_ آره!!

_ بــَ د لال بشی! دندونات و فشار بدی.. بــَ د هی بگی.... بــَ د بخوای بالا بیاری!...با کله بری.... بــَ د....خفه خون بگیری! هی لال بشی! هی لال بشی! هی لال بشی...

_ آره!!

_ پس چرا تو عین من مست نیستی؟!! نه با این عرق سگی! با یه چی خوب! واس خاطر این نیست چشام! اینا همیشه خونَن! بیا!!  اینجوری دق می کنیاااا ! بیا همه چیش پا من!

 

 

......سر ِ دراز دارد!!

 

 

 

*---------------------------->خرابات

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۲۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی