11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۷ شهریور ۸۸ ، ۰۱:۵۲

HeDGEhOg

گفت:این چیه پیچیدی دور خودت؟! عین پیره زنا! باز کن چادر نمازت و از دورت!

لبخند ِ زورکی تحویلش دادم!اومده بود درد و دل کنه.

_ می دونی چیه زهرا! همه چیم! همه امیدام رفته! هیچ بهونه ای ندارم واسه زندگیم! من دیگه با هیچی به این زندگی وصل نیستم! می فهمی زهرا؟! تو شاید نتونی درک کنی! ولی آرزوهام به باد رفته! می دونی تو شاید نفهمی!

تکیه داده بودم به دیوار ِ روبه روش،پاهام و جمع کرده بودم توی شکمم،سرم و تکیه داده بودم به دستم که روی زانوم بود!داشتم سعی می کردم لبخند تحویلش بدم!

_می دونی زهرا! گفت دوست دارم! گفت من عاشقت شدم! گفت از همون روز اول که دیدمت دیوونت شدم و دیگه.........منم دوسش دارم!

تعریف می کرد و من خیره بودم به حرکات دستهاش!

_گفتم می خوام بهم بزنم! گفت می رم رگم و می زنم! گفتم منم می رم دیازپام می خورم!گفت نه اینکار و نکن!گفتم خودت این کار و نکن!گفت و ...

گفت و گفتم و قاطی کرده بودم!سرم گیج می رفت!ازبس که دستهاش و تکون می داد،از بس که ظریف دستهاش و تکون می داد،از بس که وقتی می گفت "اون" ناز می ریخت تو چشماش و غمزه می اومد،انگاری"اون" نشسته بود جلوش!

_می دونی زهرا!شاید تو نفهمی،ولی سخته وقتی یکی و دوست داری ببینی داره سختی می کشه!سخته زهرا!شاید تو نفهمی!

 

 

جداً نمی فهمیدم  از کی مغز ِ این دوستهایی که یه زمانی خیلی آدم حسابی بودن به.......

بی خیال!

.

.

.

؟؟؟:دختر بودنم،جایی میان خاطراتم گم شده یا بین اولین گریه های تولدم خفه!

دختر بودنم میان همبازی هایم،خنده هایم،میان تمام درختها و توپها و دروازه ها و هفت سنگها گم شده!

دختر بودنم را به دست فراموشی سپردم،فراموشی هم رفت و گم و گور شد!

دختر بودنم را گم کرده ام!

 

[تقصیر من نیست که در کلاس ِ درس ِ بعضی بودنها کمی بیشتر از کمی بی استعدادم و این روزها همه در حال خرده گرفتنند از این نمره ی پائین ِ من در این درس!

و فطرت ِ ذاتی هم دردی را دوا نمی کند،بعضی از انسانها از ابتدا علیل بدنیا می آیند،و حتی چوب و فلک هم درستشان نمی کند!]

 

 

 

 

 

 

پیوست نامه:روزها و مناسبت دعاها رو گم کردم! اصلاً این اعداد ِ روزهای هفته چرا باید داخل بازی ما بشن؟!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۱۷
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی