11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

سه روزه که از اعتکاف برگشتم و هنوزم نتوستم حرفی بزنم،قفل شدم،سنگ شدم،یه خلاء خیلی خیلی عمیق بین خودم و دلم ایجاد شده،هرچی می نویسم،حرف ِ من نیست،بی مقصدی خوب نیست،یه زمانی خوب بود،ولی وقتی مقصدت هم رو برگردونه ..... دریغ!

نمی دونم،بنویسم:بسته شد؟! تخته شد؟! تا اطلاع ثانوی؟! خداحافظ؟! بر می گردم؟! Hibernate ؟!

به امید دیدار؟! نمی دونم!!!

البته فرق چندانی هم نمی کنه،بازی با کلماته که اینجا خوب به ما یاد می ده باهاشون بازی کنیم.

 

تیر برای من ماه خوب و بدیه!

خاطرات عجیب و ماندگاری ازش دارم!سررسیدم و نگاه می کردم،چهارسال گذشته!

"چهارسالگیتون مبارک!"

خدانگهدار.

 

"تقدیم به شما : +  +"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۴/۲۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی