11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۲ خرداد ۸۸ ، ۲۱:۱۸

غلغلک!

دختر:می دونی چیه؟!

پسر:چیه عزیزم؟!

دختر:من عاشق براد پیتم،خیلی خوش تیپ و خوش هیکل و...کلاً خیلی هنسومه!

پسر:چیه؟!

دختر:وااااا! چرا عصبانی می شی؟!

پسر:نه دوباره بگو!چیه؟!

دختر:هیچی،ولش کن!

پسر:بهت می گم دوباره بگو!

دختر:اِ ! تو که می دونی من هیچ کس و اندازه تو دوست ندارم!

پسر:ای بابا،بهت می گم،گفتی چیه؟!

دختر:هیچی،گفتم تو خیلی خوش تیپ و...

پسر:نه بابا،اون کلمه آخریه!

دختر:عزیزم! گفتم تو خیلی هنسومی!

پسر:آهان! "handsome" و که اینجوری نمی گن، می گن "هنسِم" ببین،اینجوری هنسِم! درست تلفظ کن،بهت می خندن!

دختر:خاک تو سر بی غیرتت!

پسر:وات؟!

 

 

پ.ن:جالب بود نه؟! پس تا برنامه ی بعد!

پ.ن۲:اگه گفتید چرا اسم داستان غلغلکه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۲
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی