11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی

خداییش بعضی فیلم ایرانی ها هم در بعضی شرایط خیلی فاز می ده هااا!

به طور مثال همین "دل شکسته"!!! خیلی خوب بود! وقتی می گم خوب بود،یعنی همین،یعنی به دلم یکدفعه ای نشست،تازه موسیقی متنش و شعرها و لیلی و مجنونشم خیلی کیف داد.

"توصیه می شود ببینید!"

چیه مگه؟! این روزها که همه با پارچه های سبز و زرد و اس ام اس و .... تبلیغات می کنن،ما نمی تونیم واسه یه فیلم تو وبلاگ خودمون تبلیغ کنیم؟!

از اینها گذشته،دارم فکر می کنم،این صدا و سیما چه حقی داشت،که ده دوازده سال پیش یه پسر جوون و با نمک ،که صداش هم محشر بوده،بیاره بذاره تو یه برنامه ی محشرتر که اون موقع ها قحطیش بوده!

کی اکسیژن و یادشه؟! و البته مجری گمنام اکسیژن و؟؟!

من به شخصه در اولین حضور آقای شهاب حسینی به این نتیجه رسیدم که "وای دختر! این پسره یه روزی یه چی می شه!"

(اضافه کنم،در اون زمان من خیلی سن داشتم،یازده سالم بوده،و کلاً در باقالی زار به سر می بردم،ولی "این صداست که می ماند!")

و خوب کی می تونه بگه نشد؟! حالا حریف می طلبم از بین "عاشقان" آقای شهاب حسینی،کدومتون قدمتتون از من بیشتره؟! [نیشخند]

البته من در جرگه ی اون دسته از عاشقان نیستم که عکس طرف و می چسبونن روبه روی تختشون،یا حتماً والیبال هنرمندان و می بینن! ولی خوب،صدای ایشون،به نظرم یکی از محشر ترین صداهایی که شنیدم!

فکر می کنم یه بار دیگه هم گفته بودم که برای من صدای افراد خیلی مهمه،و همیشه بیشتر از خودشون صداشون روی من تاثیر می ذاره،و گوشهای من هیچ وقت اشتباه نمی کنه.

من عاشق صدا هستم!

خیلی حاشیه رفتم،در هر صورت دلشکسته خوب بود،و من و یاد "بعضی ها" و "بعضی ها"می انداخت!

.

.

.

پ.ن:راستی این بعضی ها و بعضی ها که من گفتم شاید با اون بعضی ها و بعضی ها که شما می شناسید،فرق بکنه،ولی کلاً از این بعضی ها و بعضی ها که من می شناسم و شما هم می شناسید،خیلی دور و برمون  هست،از کجا معلوم شاید خود شما یکی از همین بعضی ها و بعضی ها باشید! نه؟!

 

علی علی...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۳/۱۱
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی