11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۲۶ دی ۸۷ ، ۲۲:۳۰

هی ی ی ی ی ،ای دل ل ل ل ل

(خدا شفا بدهد،دوباره 2 پست در یک روز!!

خوب اگر خواستید نخوانید! اصلا نظر هم ندهید!!

اصلا دعوا که نداریم؟!

داریم؟_یکی باید به خودم بگه_جای رویا خالی که بگه تو با هیچ کس دعوا نداری دعواهات فقط برای..................

هی ی ی ی ی ،ای دل ل ل ل ل

به قول نفیسه ان شاء الله خدا وقت جبران به همه بده،به همه!

آمین یادت نره اونم بلنده بلند!)

 

من به امید حضور خشنودم

مرا امید ده به صدایی

به نشانه ای

به نسیمی

چهره ات از یادم رفته!

"می ترسیدم نگاهت کنم،می ترسیدم بشکنی! "

ولی الان ،دلم می خواهد یک لحظه تنها یک لحظه به نظار ه ات بنشینم و بعد.................

بعدی دیگر نباشد

تو باشی و من و من و من

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۰/۲۶
زهرا صالحی‌نیا