11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس

لیلی بودم ولیکن اکنون/مجنون‌ترم از هزار مجنون

درباره بلاگ
11 صبح، زیر ِ طاق ِ یاس
بایگانی
۱۸ شهریور ۸۷ ، ۱۱:۳۵

یک جرعه معجزه

راه بلند و طولانی می شود

و هرچه به انتظار پایانش می نشینم پایان نمی یابد دلم تنگ است قلبم می زند

 دست روی دست می کشم و انگشتانم را چنگ می زنم

قلبم تند تند می زند

دلم اشوب است

فاصله ها مرا دیوانه می کنند

و لحظه های دوری که تماما پریشانی اند

دلم آشوب می شود

آشوب به قلبم می رسد و سراسر وجودم را فرامی گیرد

و من می مانم و تنهایی و آشوب و دلتنگی

وقتی نیست

وقتی از او دورم

وقتی تنهایم

وقتی قلبم تند تند برای دیدینش می زند

ثانیه ها تبدیل به سالها می شوند

سالها می گذرد و من هنوز او را ندیده ام

اما

زمانی که او هست

در کنارم

اگرچه تنها حضورش هست و دلش با من نیست

و قلب من باز هم تند تند می زند

ساعتها تبدیل می شوند به ثانیه ها

به لحظه ای

به چشم بر هم زدنی

و من تا پلک می زنم

                    او دیگر نیست

گاهی بیشتر از انکه به معجزه ایمان داشته باشم 

                                                       به آن نیاز دارم

نیازی که دلم

                 قلبم

                     روحم

                           و تمام وجودم آن را  بی مهابا می طلبد

من نیاز به معجزه دارم

تا فاصله ها را کوتاه کنم

تا سالها را تبدیل کنم به یک لحظه

به یک چشم بر هم زدن

و

  لحظه ها را تبدیل کنم به سالها

  سالهایی که می تواند در کنارم باشد

 

        من معجزه می خواهم برای یک لحظه عاشقی

برای تنها یک لحظه عاشقی و بعد یک عمر زندگی با خاطره ی آن یک لحظه

من معجزه می خواهم تا معجزه کنم

تا او را عاشق کنم

تا حضورش را سراسر برای خود داشته باشم

تا تمام مزاحمان را پس زنم و با او

تنها

بی هیچ فاصله ای به تماشای معجزه بنشینم

من سراسر نیازم

نیاز به یک جرعه

به یک نفس

به یک دم

 

             عشق.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۶/۱۸
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی